Support og service
NavSys tilbyr support- og service-avtaler til gunstige priser. Vi har alltid minimum 3 måneder supportavtale inkludert i prisen på utstyret.
Dersom du har behov for hjelp med utstyr og programvare kjøpt hos oss, kan du kontakte oss på telefon 23 17 58 50 mandag til fredag kl. 9-17.
Du kan nå også legge inn en supportsaker på vår nye kundeweb som gjør det enkelt å melde inn saker og gir deg god oversikt over status på dine supportsaker!
I seksjonen "Ofte stilte spørsmål" kan du finne "kokebøker", instruksjoner til de vanligste problemstillingene og påloggingsinformasjon til Kartverkets DPOS og CPOS-tjenester.
Som registrert bruker, kan du laste ned firmware, brukermanualer, "kokebøker" og programvare. Logg inn, og velg hvilket utstyr det gjelder.
Dersom du har utstyr som skal på service, ta kontakt for en avtale, og send det deretter til
NavSys AS
Tevlingveien 23
1081 Oslo
Merk pakken med servicenummeret du får tildelt når du kontakter oss.
Generell support-informasjon:
For Septentrio og Altus-produkter tar vi imot supportsaker på vår supportmail. Leter du etter “firmware”-oppdateringer, nye versjoner av RxTools, Datalink o.l., finner du dette på Septentrios Supportsider. Ta kontakt for å få brukernavn og passord.
Support for Carlson Software fåes primært fra NavSys. Brukere har også
mulighet til å ta kontakt med Carlson EMEA direkte.
For informasjon om geoidemodell, overføring til/fra målebok osv. kan du også finne informasjon om dette på vår side for "Ofte stilte spørsmål.
Oppdateringer og nye versjoner av Carlson programvare (SurvCE, SurvPC, Survey, Civil osv.) kan alltid lastes ned på Carlson Update. Ha ditt serienummer klart for å få tilgang til nedlastingene.